Driftstatus

Aktuell status

  • Alla system uppe.

Klicka gärna vidare in till våra leverantörer för att se eventuellt pågående driftstörningar:

https://www.swish.nu/operating-info#merchants

https://www.bankid.com/driftsinformation/bankid-status

https://status.stripe.com/

https://www.tele2.se/tackning-nat/aktuell-driftstatus

https://www.telenor.se/kundservice/driftinformation/driftstorningar-pa-mobilnatet/

Läs också vår felsökningsguide som du hittar bland våra supportdokument i HonestBox / Support och Dokumentation.

Historik

Kända buggar

Problem: När en kund betalar i mobilen med Stripe så får man ingen fråga om kvitto.

Lösning: Via sin profil kan man alltid skriv ut kvitton i efterhand. Ni som admin kan även skicka kunden kvittot på e-post i efterhand.

Problem: Vissa kunder upplever en den störningar.

Lösning: Försök igen. I vissa fall kan den enklaste lösningen vara att starta om hela snabbkassan.

Vi jobbar på en ny version av vår app för att öka stabiliteten. Preliminär release av ny version tidigt i december 2022.

Planerat underhåll

Varje torsdag kl 06:00 har vi ett fönster för planerat serverunderhåll.

Vi kommer dock inte att uppdatera varje torsdag, endast vid behov.

Era kunder kan bli utloggade och tjänsterna kan vara oåtkomliga under ett par minuter. Vi gör vad vi kan för att störa så absolut lite det bara är möjligt. Men serverunderhåll är oundvikligt för att vi ska kunna hålla hög nivå på prestanda, säkerhet och nya funktioner.

Kontakta oss

Kontakta oss så återkommer vi till dig för att prata vidare om hur du kan komma igång med obemannad handel.

Kontakta oss